Arkadaşlar tuvalet eğitime başladık bir hafta oldu kakaso gelince söylüyor oda bence canı acıdığı için söylüyor,her 25 dk bir alarm kurdum götürdüm ben ben her götürdüğümde yaptı çişini ama hep ben götürdüm alarm çalınca ama doğru düzgün hiç kendi söylemedi çişi gelince ne yapmalı sizce bide parka dışarı çıktım nasıl yaptıracağım ya çok çekiniyorum dışarıda böyle şeylere