Bebeğim yeni bir yaşında yürümeye çalışıyor tutunarak falan ondan mı bilmiyorum ama uyuyacağı zaman bacaklarını sürekli hareket ettiriyor bi türlü uyuma pozisyonu bulamıyor geceleri dönüp duruyor bu yüzden ağlayarak uyanıyor sizce bebeklerde bacak ağrısı falan olabilir mi ya masaj yapıyorum hafif hafif uyuturken ama işe yarıyor mu bilmiyorum gece uykuları baya kötüleşti bu yüzden sizde de aynı durum oldu mu ?