Kızlar bebeklerinizin uyku durumları nasıl ? yani bizimki 2.5 ay gündüz daha az uyur .Başlarsa gündüz 2-3 uyku yapardı.Artık 1 bazen 2.Hep benimle kendi uyumuyor.Sling var her daim orada.Ya geziyorum,ya pilates topunda zıplıyorum.Slingte hem uyuyor hem sakinliyor hem gaz çıkartıyo.Gazımız da var yaklaşık 1.5 aydır.Akşam erken uyumaz gece 12-1-2 de uyur.İlk uykuyu duruma göre bazen 3- bazen 4 bazen 5 sa uyur.Sabaha karşı kalkar emer vs anca uyuması yine 1-1.5 sa bulur.Sonra da 2-3 sa uyur.9.3-10 gibi kalkar.Uyku hali var ama dAlamıyor kendi.Hem gazdan hem de herhalde tene alıştı kucağa anneye ondan.Uyku eğitim için henüz erken diye okudum 4.aydan itibaren diyorlar.Siz de durumlar nasıl ?