Lansinoh bana hiç iyi gelmedi ilk hafta ağlayarak bebeğimi emzirdim her şeyi denedim ama teramycn göz merhemi beni kurtardı ben bana önerene çok dua ettim. Kremi sürün bekleyebildiği kadar beklesin sonra yeşil sabunla yıkayıp bebeğinizi emzirebilirsiniz onun dışında hiçbir şeyin bir faydası yok maalesef şiddetle öneriyorum