tazeanneyimbennn Canım, öncelikle Allah yardımcın olsun. Ben şöyle yapmıştım. Mesela gündüz 5 kere emiyor diyelim. 4 kere verdim 1 kere vermedim, dikkatini başka şeylere yönelttim. Oyuncakmış, gezmekmiş, oyun oynamak gibi. Sonra 2 3 gün böyle sürdü. Ondan sonra 3’e düşürdüm. Birkaç gün sonra 2 sonra günde 1 kere emzirdim. Böyle böyle kademe kademe gündüzü kestim önce. Ama gündüz kesmeye uğraşırken gece veriyordum. Gündüz tamamen bittikten sonra geceye geçtim. Bu anlattıklarımın hepsini bu sefer gece için yaptım. 4 kere kalkıyorsa 3 kere verdim. 1 kere vermedim. Yanında uzandım, su içirdim, ayağımda salladım gibi. Birkaç gece sonra yine gündüz yaptığım gibi 3 kere kalktıysa 2 kere verdim 1 kere vermedim gibi yaptım. Kademe kademe azalttım yani. Sonrasında da süreç bitti bizim için. Bende zorlanmadım. Göğüslerim çok dolmadı, ağrımadı hiç. Kolaylıklar dilerim. 🌸