Merhaba,
Salı günü bebeğim sağlık ocağında 6. ay aşılarını oldu. Ertesi sabah yüzünde sinek ısırığına benzer kırmızı birkaç leke gördüm. Bu arada ateş yok ama huzursuzluk mevcut. Bu sabah lekeler çoğalmış gibi geldi ve boynunda da ufak ufak vardı. Biraz düşünüp araştırınca, bunların sinek ısırığı değil aşı nedeniyle olduğu sonucuna vardım ve evham yapmadım. Aşıların içinde su çiçeği aşısı var ve bu şekilde birkaç benek görülebileceğini okudum. Şimdi bebeğim kucağımda uyuyor ve ellerinde de çıkmış olduğunu gördüm. Açıkçası kaygılanmaya başladım. Daha önceki aşılarda ateş dahi çıkmamıştı ve huysuzlanmamıştı. Ne yapmalıyım? Başına benzer bir durum gelen var mı? Teşekkürler.