Doğduğundan beri torba uyku tulumu kullandım 2.5 tog içine sadece uzun kollu zıbın giydirdim soğuk memlekette yaşıyoruz ve tam kışın doğdu , şimdi dönmeye başladığı için ayaklı tulumları tercih edeceğim yazında müslin alacağım uyku tulumunda bebeğini asla üşümez üzerini açtı derdi yok candır can