emooo 10aylik prima kullanıyorum doğduğundan beri ama gece tasirmalar oluyordu külot beze geçtim yine primanin daha rahat oldu hiç tasirmiyor
seyma0661 tsmutter mahirm dolaptan 5numara satıyorlardı 16 adet bi aldım onu deneyeyim bakalım çok teşekkür ederim
mamabear_ seyma0661 kızım 10,5 kilo falan sanırım ölçmedim bir süredir 5 numara kullanıyor prima hem külot bezinde hem normal bezinde