Kızlar kayınvalıdem gecen hafta ozelde muane olmus doktor suphelenmıs rahmınden yakarak ordan ornek alıp patolojıye yollamıslar bu haftada gıttıkelrınde sonuc kotu dedı rahım agzı kanserı ve ıyı huylu değilmis bıan once tedavıye baslayın dedı bızde randevu aldık yarın gıdıcekler sızın basınızdan gectımı lutfen yazın 😢🙏🏻