Deletedmom388 Celins Hepsi çok güzel ama 3. Ay konseptine bayıldım fikrini uygulamayı düşünüyorum 7.ay konsepti olarak😍Maşallah bebişine🤲🏻❤️
Sedayvaz35 Ya böyle şeyleri görünce üzülüyorum.. inanin kizim o kadar huysuz mizmizdi ki.. en ufak sese uyanirdi aksam saat 6 da bi baslardi gece 12 ye kadar.. ondan boyle seyleri yapamadim malesef 5 aylik olunca sakinlesti ama iş işte geçti..
Celins Sedayvaz35 yaa istemeden sizi üzdük kusura bakmayın😔 5 aylıktan sonra yapsaydınız keşke olsunn yapmayınca da bişey kaybetmiyor ki insan. Sağ olsun yavrunuz da gerisi önemli değil🙏
eSved Sedayvaz35 sizde resimleri varsa bu aya kadar programlardan yapın mesela bi aylikkenki resminin yanina shop yapın öyle öyle simdiki aya kadar bu aydan sonra yaparsınız 😇
Sedayvaz35 Celins yok kuzumm.. 5 ayliktan sonrada kizim o kadar hareketlendiki ne elii duruyordu ne kolu.. bide tam yaz aylari ter bi tarafimdan cikiyordu.. bende yapmama karari aldim 😂😂😂 kafasindaki banti cikariyordu felan
Sedayvaz35 eSved aa gercekten harikasiniz çok mantıklı.. hic aklıma gelmemisti bu.. bunu yapacagim mutlaka her ay cekmisimdir.. zaten telefonum kizimin fotografiyla dolu
eSved Sedayvaz35 rica ederim canim bende 3 aylikken basldim yaomaya 3. Aya kadar öyle yapacam bende☺️