eses129_ Merhaba hanımlar 1 yaşında bebeğim var. Atopik egzaması var. Az önce bi yerde dışarıya çıkarken mutlaka yüzüne nemlendirici sürün diye bi öneri okudum. Sizler bebeklerimiz ne kullanıyorsunuz Mesela sadece güneş kremi kullansam yeterli olur mu
tazeanneyimbennn eses129_ mustela ve bepantholun egzama için kremi var. Güneş kremi farklı egzama kremi farklı.
simseklivekalpli eses129_ güneş kremi farklı nemlendirici farklı, bioderma atoderm baume kullanıyorum benim kızımda da egzama var
cokbilmismom eses129_ mustela stetapia ve ecowell kullanıyoruz nemlendirici güneş kremi minela care aldım
rumeysadc1 Nemlendirici olarak pureseed natural kullanıyorum Güneş kreminde minela care ikiside temiz içerikli ve organik sertifikalı bebeğimin cildi çok hassas değil öyle hergün nemlendirici kullanmıyorum açıkçası ihtiyaç durumuna göre hareket ediyorum