dogakusumx benim kızımın anne yanı beşiği var ben oraya koyarım bende yatağa uzanırım bir süre sonra kendi kendine uyur. Sizin aylarınız da bizimde gece uykusunda bir problem yok ama gündüz 1-1,5 saat uyuyor bazen uykuya daldığı yarım saat sonra kalkar yatağa bakar ben giderim burdayım annecim derim geri yatardı. Zamanla köreldi canınızı sıkmayın ama uykuya daldıktan bir süre sonra yanından kalkın. İlk zamanlar uyanır gidin tekrar daldırın, tekrar, tekrar derken artık geleceğinizden emin olduğu zaman uykusuna kendini rahat bırakır 🙂 yanında kalmayın, kalırsanız o şekilde alışır. Hepsi bir süreç biraz sabır gerektiren bir süreç.