ayyzeyy466
Pahalı olabilir canım bende 2-3yil.oncesi 12bin gibi bir fiyata almıştım. Ama kullanımı çok rahat bakım istemiyor iç temizliğini kendisi yapıyor . Kireç temizleme için birtek biz kit alıp yapıyoruz oda yılda bir kez yeterli oluyor. Kapsül olarakda ben orijinalini kullanmıyorum muadil jacops , kahvedunyasi, Starbucks yada L’or kullanıyorum daha makul oluyor🌸