seymayldzz Şeker, ekmek ve paketli gıdaları 21 gün tüketmeden bir diyet yapacağım. Buraya da gün gün tüketip tüketmediği mi tüketirsem ne veya ne kadar tüketeceğimi yazacağım.
mamacitaa_ seymayldzz hadi bakalım bol eksiler olsun 🪄🥳 ben de dikkat etmeye çalışacağım yarindan itibaren . lets goooo🐿️
cokbilmismom seymayldzz sabah kahvaltıda ne yiyeceksiniz ekmeksiz veya başka bir hamur işi olmadan kahvaltıda asla karnım doymuyor
seymayldzz marinmom ne güzelll çok çok iyi ben kola gazoz vs içecek tüketmiyorum. Sadece kahve yanı çay yanı küçük çikolatalarla tüketmeyi seviyorum
seymayldzz mamacitaa_ gerçekten bol eksilerrr ☺️ ne yediğinizi yazar mısınız sizde gün içinde 😍 ben şuan bir yumurta bir termos çay( şekersiz)