evinsekmann Merhaba,bebeğim 10 aylık her dişinde ateşleniyor zor geciyor bizim,atesi icin ve dis kasintisi,agrisi icin hafifletcek onerileriniz varsa tecrubelerinizi de söyler misiniz ?🤍