kirkiz düşmeyen bebek varsa mutlaka onunla ilgilenen 3-5 kişi vardır demektir.Ben de tek başıma büyüttüm oğlumu,tahminen 7 aylık falandı yataktan düştüğünde,ama ağlaması 2 dakika surmemisti,gözlerde kayma yoktu,kusma,ya da herhangi bir yerinde şişlik -morluk falan.Doktora da goturmemiştim.(1defa da,memlekette düşmüştü )Kendinizi suçlamayın,anneyiz biz,arada içimizin geçmesi normal.Bugün az uzanayim dedim(15 gündür feci yorgunum+işten geldim çalışıyorum da, gözümü oyuyordu"anne hadi kalk "diye.