PembeFil_ Kızlar selam 🙋 bebeğimin fotoğraflarını çıkartmak istiyorum bildiğiniz bi sayfa var mı acaba?
leocuk PembeFil_ resimli magnet diye bir site var. Ben orayı kullanıyorum. Hem güvenilir, hem de alternatiflerine göre fiyatlar oldukça uygun.
nisanmom PembeFil_ ayy daha yeni çıkarttım. Foto baskı sepetinden çıkarttım. Fotoğraf baskısı yazan olacak kart olan değil. 10×15 kaldık baskı. Sosyopix in baskısı da çok güzel
seval868_ PembeFil_ resimli magnetten buzdolabımızın üzerine mıknatıslı çıkarttım kalitesi de güzel. Sosyopix çok güzel ama fiyatları baya artmış. Burası hem uygun ona göre hem de kalitesi yine benziyor.
numbkt nisanmom bildiğimiz fotoğraf baskısı mı böyle parlak? Ben bi resimli magnetten çıkarttım da bildiğin karta çıktı almış gibi hiç foto baskısı gibi olmadı ya 🥲
nisanmom bsrakn 96 tanesi 750 liraydı sanırım. Ben 192 tane çıkarttım 1500 lira gibi bir şeydi 😀 karta 3 taksit yapıyorlar🤣🤣
seval868_ PembeFil_ 6*9 çıkarttım ben. İlk defa olduğu için o kadar saçma fotolar çıkartmıştım ki sonra pişman oldum hepsi birbirinden güzel geldi 😅 üşenmezsem birazdan çekip atayım isterseniz 😅
simseklivekalpli PembeFil_ gülümseyin çekiyorum sayfasından çıkarttırıyorum ben. Orijinal Kodak baskı yapıyor. İnstagram sayfalarından memnuniyet için bakabilirsiniz
hangimizsevmedik Marianne fotoğçılardaki baskılar gibi mi oluyor yoksa renkli çıktı gibi mi sosyopix deki