ftime ama gelişimi de çok önde gidiyor 4,aylık olmadan döndü 5 ay olmadan hem sırttan yüz üstüne yüz üstünden de sırt üstü yuvarlanıyor nesneleri çok güzel yakalayıp tutuyor oyuncakları ellinden eline çok güzel geçiriyor sosyal ablalarına çok güzel bakıp gülücükler atıyor ama insanlar nedense dış görünüşe çok takılıp neden çocuğun böyle ufak gözüküyor diyor :/