doğumdan sonra 45. günümde falan ilişkiye girdik. eşim korunuyordu ama przr içimde kalmıştı çıkarırken kaza oldu mu olmadı mı noldu bilmiyorum çok lorkuyorum bi haftadır da baş dönmem mide bulanması var geçen test yaptım ama regl döngüsünde uymadığı için mi çıkmadı bilemedim hala devam ediyor bulantım baş dönmem. bugün bebeğimi emziremedim bile halsizlikten mama verdim durdum. eğer hamileysem 2.5 aylık bebeğim ne olacak napacağım çok korkuyorum