Merhaba anneler bebeğim 15 aya girmek üzere kamu personeliyim evimle isim karşı karşıya bundan dolayi çalışmak istedim 9.ayda tam olarak ise başladım eve bir bebegime bakmakmicin bir ablayla anlaştık günlük hesapliyacaktik eşimin nöbetten çıktığı gun gelmiyecekti eşim.bakacakti zaten isim karşı karisya oldugunicim sık sık ben eve gidiyordum onun için ise başlamayı kabul etmem daha kolay oldu bir de süt iznim olunca daha kısa caisiuordum beş ay sonra bakıcı abla icrattw yüzde ,50 zam istedi yoksa gelmiyecegini söyledi biz tabi şok olduk ve üzüldük orta fiyatta anlasail dedik.ama kabul etmeyince dediği fiyatta kabul etttik ve izine çıktık bu olaydan sonra iki haftadır bebegimle beraberim ve hiç bırakmak istemiyorum yarın calisacagim ama bebeğim.bana daha ayrı bir düştü belki ayınin getirdigi bir durum çalışmak bana da iyi geliyordu bir nevi sosylaismemi de sağlıyordu aillerden izafiz ve 10 yıldır caisan biri olaraktanclaismayaa ekonomik llarak kendi Lara kazanmaya alışmışım ama bebeğimi de birakmak istemiyorum bir yandan eve gelip godiyorum ama yine de içim bir tuhaf oluyor sizce ne yapmalıyım