Merhaba anneler kızım 8 buçuk aylık anne sütü alıyor mama hiç almadı lütfen yargılamayın ama ben emzirmekten çok yoruldum artık en başta o kadar iyi geliyordu ki emzirdiğim her an çok mutlu oluyordum mama vermeyi hiç istemedim ama şu an psikolojik olarak çok yıprandım ve mama vermeyi denedim ancak kızım mamayı almadı biberonu itti en azından gece yatmadan mama vermek istiyorum benim gibi olan var mı