tubaysr20
Biz 1.5 aylıkken bırakabildik. Bebeğim yarı aç yarı tok, yarı uykulu iken loş bir ortamda ben ucu takmaya uğraşırken kendiliğinden uçsuz emmeye başlamıştı.
Ertesi gün emzirme danışmanı ile buluşacaktık yine de gittik buluştuk pozisyon göstersin diye; “nasıl bıraktıracaktınız?” diye sordum, şırınga ile sütünden damlatacaktık göğüs ucuna dedi.. Bir de her çocuğun bir vakti oluyor ve çenesi kuvvetlenince kendiliğinden istemiyor zaten. (Bazı çocuklar 2 yıl bile o silikon uç ile emiyormuş ama çok çok nadir) Büyük çoğunluk ortalama 2.ayda bırakıyor galiba okuduklarıma göre.
Biliyorum çok zahmetli bir şey, ama önemli olan bebeğin şu an anne sütü alıyor ondan da önemlisi bebeğin doyuyor Tatlı anne. 💓
Bileydim o kadar kafaya takıp yıpratmazdım kendimi diyorum şimdi, ağladığımı biliyorum. 🙈
Ha bir de danışman biberon hiç verme bir daha dedi. Kaşık ile gerekiyor ise sağdığın sütü verirsin dedi.