Kızlar merhaba çalışan bir anneyim mama+ anne sütü ile besleniyor kızım şuan 6 aylık sütümü hergün 2 defa sağıyorum ama artık eskisi gbi çok çıkmıyor ikisinden 90 cc falan anca çıkıyor iki kere sağdığım sütü birbirine karıştırsam bsey olmurmu acaba diğer türlü az geliyor kızıma