Kızlar merhabalar bebeğim 14 ay 19 günlük. 1 ay öncesine kadar yemeyi çok seven bir bebekti. Hiçbir yemeğe sebzeye itiraz etmeden seve seve yerdi meyve hariç meyvenin hiç bir türünü en baştan beri hiç yemedi. Ama 1 ay önce sadece çorba yemek istemeye başladı şimdi çorbaları da yemek istemiyor. Ne yapmam lazım başına gelen var mı? Neden böyle yapıyor geçici mi?