Lolik Hiilyuss 8-9 ay önce alyansımı yeniledim , benimkini 8-9 bine saymışlardı o zaman gram ne kadardı hatırlamıyorum tabi. Taşlı vs ise fiyat düşer , benimki klasik alyanslara çok benziyordu .
Denizpasam Ben bozdurdum yakın zamanda. 32.500 yaptı. Eşim ve kendiminki. Yani 2 yüzük. Benimki taşlıydı.
Nacafa Hiilyuss ya ayarı da mı bilmiyorsunuz ki 22 ayarsa satmaya değer ama 14 ayarsa hiç kendinizi yormayın. Ben geçen yıl 22 ayar 3,5 gr civarında bozdurdum 15 bin falan tutmuştu şimdi çok daha fazladır. İçinde sayılar var mı