8 aylık bebeğim var 2 hafta sonra işe başlayacağım,doğduğundan beri emzik ve biberon almıyor zaten büyüyünce alır sandım yine denedim almıyor. Aynı biberondan su içiyor,sütü içmiyor aç olduğu halde çığlık çığlığa bağırıyor son çare yine memeden verdim ama alışması lazım acilen ne yapmam gerekiyor acil yardım eder misiniz🥺