metehan04 Kızlar çekmeceli dondurucu kullanıyorum, aldığım günden beri kendi kablosunu kullanıyordum ama şimdi yer değişikliği yapacağım bunun için uzatma kablosu kullanmam gerekiyor herhangi bir sıkıntı olur mu
Beraninannesii metehan04 Sandık tipi derin dondurucum var aldığım günden beri (2yil) uzatma kablo ile kullanıyorum .
Marianne metehan04 uzatma kablo kullanmayı hiç tavsiye etmiyorum. Yangın güvenliği açısından çok tehlikeli.
Beraninannesii metehan04 Aklınızda kalacaksa prizler için ayrıca akım korumalar oluyor onlardan deneyebilirsiniz 🌸
ozlem34_936_ metehan04 bende o şekilde kullanıyorum ama kabloyu eşim elektrikçiye yaptırmıştı. Öylesine bir yerden alınan değil
12betul metehan04 Ben yıllardır 5 metre uzatma kablosuyla kullanıyorum . Bir sorun yaşamadım . Ama uzatma kablolarında dikkat ettiğim iyi bir elektrikçiden kaliteli sağlam bir şey almak . Ve En ufacık bir şey olsa eskime hemen değiştiririm
metehan04 12betul teşekkür ederim, biz kabloyu 1 mt olarak elektrikçiye yaptırdık o şekilde bir sıkıntı olmaz sanırım
alpmila metehan04 mutlaka o koruma prizden takın benim fırınım yandı üçlüden dolayı yeni set aldığımda adam bu koruyucu cok önemli dedi şimdi hepsini öyle kullanıyorum