Kızlar ek gıdanın başından beri çok çok az yitoedu böyle hiç yemeklere ağzını açan bir bebek olmadı şuan daha kötü ağzını kitliyor bir sabah kahvaltı birde öğlen meyve veriyorum kabul etmiyor akşam 1-2 kaşık bile almıyor yaparsam artık çok üzüyor bu durum beni herkesin bebeğine bakıyorum daha kaşık gelmeden ağzını açıyorlar çok üzülüyorum gerçekten sosyal medyadaki anneler moralimi çok bozuyor