nurasln benim bebeğim 2 aylık. 2.haftasında doğum kilosunu yakalayamadı diye doktor anne sütü yetersiz dedi bir hafta daha takip ettik sadece 100 gr almıştı, doktor tavsiyesi ile mama başladık artık. Biberonla verdiğimiz için memeyi istememeye başladı, bir dk filan emiyor ağlıyordu. Edsyi bilmiyordum bilsem başta denerdim, biberona alışmış oldu artık sonra denedim 10 gün hem ben hem bebeğim çok eziyet çekti. İlerleme olsa devam ederdim ama hiçbir ilerleme kat edemedik. Sağarak olduğu kadar sütümü veriyorum artı mama veriyorum. Ve ben de merak ediyorum sütümü arttırmaya çalışıyorum artsa memeye dönme ihtimali olur mu acaba diye.