Miracinannesi_ meltemmustafa her emzirmede aynı sorunu yaşıyorsanız ve karnından gurul gurul sesler geliyorsa laktoz intoleransi olabilir. Yani bebeğiniz anne sütündeki şekeri sindiremiyordur. Emzirme öncesi relaktaz damla kullanin kilosuna göre doktor ya da eczacı dozunu söyler. Kimileri gaz damlası yerine kullandığı için emzirme öncesi kullanilmasi olmasi önemli
annev meltemmustafa benim bebeğimde memede çok ağlıyordu hatta geldiği gündendir çok ağlıyordu asla uyumuyordu 2 aylıkken kalasında nokta nokta kanlar gördüm ve alerjisi olduğunu öğrendim dahası kolikmiş bide üstüne reflüsü var şimdi alerji maması veriyorum nispeten rahat ama koliği hala büyük problem
g0mze Gaz sancısı tek bir masajla geççek bişey olsa keşke 2 ay 10 günlüğüz ilk zamanlara göre azalsada hala var. İkinizde sabretceksiniz mecbur birazcık 😔 bol bol masaj ve bacakları karna itme haraketi günde 4 5 kez yapman gerekiyor en etkili şey bu
meltemmustafa g0mze her alt değiştirmede yapmaya çalışıyorum bazen ağlama krizine gırıyo o zaman yapamıyorum hemen kucağıma almak için 😟
g0mze meltemmustafa keyfinin güzel olduğu zamanları yakalamak zorundasın ağlarken zaten imkansız kendini kapatıyor bide bak masaj yapıyosunya tam ıkınırken bacakları bastır hafifçe tabi çokda abartma o zaman çok güzel çıkarıyor
meltemmustafa Miracinannesi_ evet seste geliyor bide hırıltı gibi bişeyi var boğazından mı geliyor onu anlayamadım cuma günü kontrolü var doktora sorayım teşekkürler
Ozooo meltemmustafa probiyotik kullanıyormusunuz bağırsağı dğzene girer en azından bol bol karnına masaj yapın
meltemmustafa Ozooo yok kullanmıyorum cuma günü kontrolümüz var doktora söylicem masaj yapıyorum her alt açmada