g0mze Bebeğim 2 ay 10 günlük. 3 gündür kaka yapmadı sadece anne sütü alıyor çiş oranı güzel. İnternette 1 haftays kadar normal yazıyor. Sizin rekor ne normalmi cidden bu
seloloo g0mze her gün kaka yapan bebeğim 2 ay 1 haftadan sonra kaka yapmamaya başladı. Rekorumuz 6 gün ama bugün 5. gün bakalım yarın yapacak mı yeni bir rekor mu? 😀
hghg g0mze evet normal zaten anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal diyorlar benim bebeğimde 4 gün sonra tam 2 aylık olacak bu zamana kadar en fazla 1 gün yapmadığı olmuştu
shd2025 g0mze benim bebeğim mamada alıyor 3 gün yapamayınca kıvranıyor dayanamıyorum yarım fitil atılıyorum rahatlıyor yani öyle bekleyemiyorum çok rahatsız oluyor
5718 g0mze benim bebeğim 9 gün yapmamıştı anne sütü ve mama alıyor ama karnı rahattı huzursuzluk başlayınca bi kere fitil versim yaptım şimdi döngü haline geldi ama 3 kere mama değiştirdik oturmadı bi beslenmesi o yüzden sanırım karnı sert değilse yaptığı kaka da normalse yapıyor elbet rahatsız olduğu noktada 5 günü geçirmemeye özen gösterin doktor önerisiyle bi kere fitil deneyebilirsiniz ama sürekli yapmayın bağırsak tembelliği yapıyormuş
[silindi] Evet normal 10 güne kadar normal hatta. Benimki 1 hafta kadar sürmüştü ama çok sıkışmıştı yani çok fazla ağlamıştı lavman yapmışlardı
madeinpelin Benim de bugün kızım 2 ay 10 günlük aynıymışız 😇 40 ından sonra kaka süreleri uzarmış benim de bir ara yapmadı 6 gün galiba .yediklerinle de alakalıymış siz de kabız mısınız ? Bol bol yeşillik tüket dedi ebe. Fakat huzuru yerindeyse çok ıkınmıyorsa normalmiş.
mavideniz96 g0mze 14 güne kadar normal. Oğlum anne sütüyle besleniyorken 15 günde bir kaka yapardı 😂 büyük bir hevesle kakasını beklerdik
mevos25 g0mze sadece anne sütü alan bebrklerde normal, hatta süre gittikçe uzayabilir ilerleyen günlerde, 10 günü aştığında gazını çıkartıyorken ağlarsa müdahale edin uyarı fitil vs..
asilhanmoms g0mze bizde de rekor 2 gun 3 aylik genelde gun asiri yapiyor eger yapamazsa biraz masaj yagiyla karnina gaz masaji yapiyorum o cok ise yariyor
g0mze anonim14 teşekkürler rahatlsdım ıkınma galan hızursuzluk oluyormu ben huzursuz olduğunda ondan sanıyorum gerçi genel olarak ağlıyor durmuyor ama 😄
anonim14 g0mze kaka yapmadan önceki 2 günde başlıyor ıkınmaları özellikle yapmadan önce ki gece çok fazla ıkınıyor uyuyamıyor kaka yapacağını anlıyoruz 😂 bu hafta doktoruna sordum bu durumu normal mi diye evet dedi eğer karnı sert olursa çok ıkınıp ağlarsa uyuyamazsa bir çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin dedi
gokkus7 g0mze 18 gün rekor sonunda normal sıvı bi şekilde yapmıştı anne sütü alan bebeklerde sütün çoğu kısmı sindirildiği için süre uzayabiliyomuş kaka birikene kadar yaptığı zaman sıvı yapıyosa endişe etmeyin