Bu gönderiyi sabah açacaktım , fakat Almina kızımızın vefatı beni çok üzdü en çok bugünlerde ihtiyacımız olan birlik beraberlik ve yaşasın Türk diyerek yine de açmak istedim . Rabbim birlik ve dirliğimizi korusun nerede bir mazlum varsa Türk’ü ve Türkleri bekleyen oraya ulaşmayı bize nasip etsin. Aminnnnnn