Arkadaşlar bebeğim 56 günlük 6 gündür kaka yapamıyor daha önce doktor rektal uyarı yapmıştı öyle yapmıştı kakasını sonra 3 gün yine yapmadı bende bu sefer aynı şekilde rektal uyarı yapmıştım öyle yapmıştı yine ama sürekli rektal uyarı yapılmaması gerektiğini öğrendim bağırsakları tembelleştiriyormuş fazla uyarı yapma o yüzden yapamıyorum artık başka bişey zeytinyağı içirdim oda fayda etmedi aynı sorunu yaşayan var mı neler önerirsiniz