zamansumisali_ sonunda şahin başkası ile evlenip çocuğu oluyor ve gülşahı kuma gibi almak istiyor ama daha sonra kp tehdit edip kızını ve şahin’i yurt dışına gönderiyor. Gülşahta kızıyla bi sahil kasabasına yerleşip yaşayıp gidiyor. 2 kitabinida okudum ilk kitap güzeldi ama 2.kitap çok saçmaydı resmen kadın bi erkek için bütün gururunu ayaklar altına aldı. Sevdiği kadına ve ilişkisine sahip çıkamayan şahinle takıntılı sevgili gülsah diye düşünüyorum