Oğlum 2 yaşında doğduğundan beri kusuyor az bi mikrop alsın kusma atakları geçiriyor (aç karnına saatte 10 kere falan kusuyor) son aylarda şiddetli ishalde eşlik ediyor bu duruma ⅚ gün iyi sonra pat diye tekrar başlıyor. Hayatımız zindan oldu bu durumu yaşayan var mı defalarca kusma ilacı kullandı çözüm olmadı motis, gaviskon, lustral hepsini denedik sonuç yine aynı Salı günü Dr a randevu aldım aldım artık Endoskopi isticem ama bazen sorun bağırsakta oluyormuş ne olur aynı durumu yaşayan bilgi versin yalvarıyorum çok çaresizim ölmek istiyorum artık oğlumla