Pasa-2727 Avukat değilim ama biz de kombiminz bozulduğu için sözde yetkili servis çağırmıştık, 2 sene önce 10 bin tl hesabına yatırdık. Adam bizi 1 ay boyunca oyaladı, sonra telefonlarımızı açmadı. Dediğiniz gibi sadece bizim telefonumuzu açmıyordu. Cimer’e şikayet ettik, haklı bulunduk ve parayı iade etmesi istendi. Bu sefer de “tamam iade edeceğim” diyip oyalamaya devam etti ve tabii bunu da yapmadı. Tanıdığımız bir avukata sorduk, dava açabilirsiniz ama yıllar sürer demişti. Umarım siz geri alabilirsiniz. Dolandırıcılık hırsızlık suçu, cezaların en büyüğü kesilmeli. Milletin bileğiyle çalışıp kazandığı paraya çok kolay bir şekilde el koyuyorlar