Merhaba herkese, 13-21 Mayıs tarihleri arasında İzmir’de olacağız. 12 aylık bebeğim var, şu an o kadar kararsızım ki bavula neler koymalıyım, ne giydirmeliyim diye. Şort tshirt takımlarla gündüz üşür diye düşünüyorum, hep uzun kollu kot vs elim gidiyor. Ne yapmalıyım, tavsiyeleriniz olur mu bana? Akşam mont giyer mi mesela? Teşekkür ederim herkese şimdiden.🙏🏼