yenianne119 bebeğim meme+mama şeklinde devam ediyor 65 günlük şu an doğumdan itibaren eksi artı toplam 1.5 kg civarı almış hareketliliği canlılığı çok şükür güzel ama biraz ele gelsin istiyoruz. aptamil pronatura kullanıyor değişmeyi düşünüyorum var mı öneriniz
cs61 yenianne119 bebeğim iki aylık meme+ mama ile besleniyor son 10 güne kadar hipp kullanıyorduk çok zayıftı zaten düşük kiloda doğmuştu. 10 gündür golden goat kullanıyoruz 10 günde o kadar fark etti ki bacakları etlendi resmen
ikicocukbirannee yenianne119 hipp organik combiotik kullanıyoruz doğduğundan beri şuan 53 günlük 1. Ay kontrolünde 1,2 kg almıştı şuan 5,5 olmuştur sanırım
yenianne119 patimum @cs61 ilk ay golden goat kullandım sonra bulamadığım için hipo e geçmiştim hip de hiç doyurmuyodu sanki hep ağlıyordu en son aptamille devam etmiştim o zaman tekrar golden goat a geçeyimm
yenianne119 cs61 bir de bir şey daha danışmak istiyorum size. ikimiz de meme+mamaymışız ya mamayı ne kadar süreyle kaç cc veriyorsunuz
beybitolat yenianne119 hiç bir mamaya güvenmiyorum artık ama kullanmak zorundayken temizdi. Hiç bir sorun yaşamamıştık
patimum yenianne119 hipp ve aptamil bende ilk başta denedim hiç doyurmadı hep ağladı golden goat E bebekten alabilirsiniz eczanelerin hepsinde yok malesef :(
cs61 yenianne119 bana da hipp doyurmuyor gibi geliyordu bir de hippde günde 3-4 kez kaka yapıyordu. Golden goatda günde 1 e düştü
rabiayldrm yenianne119 merhabalar konudan bağımsız benim bebeğim de yavaş kilo alıyor 26 günlük Sarılıktan 500 gr falan kilo vermişti doğum kilosuna yeni ulaştık denebilir Siz 1. ayda kaç kilo aldınız
yenianne119 rabiayldrm 3350 doğduk 2. gün 3100 dük 1 ayda 3800 olduk yarım kilo aldı yani ay başı şimdi 4200
yenianne119 kizannesi4 hiç bilmiyorum ki doyuyor gibi gece uyanmayınca dört beş saat idare ettiriyor yani 90cc ama kilo alma durumu çözemedim
kizannesi4 yenianne119 Benim bebeğimde 4 aylık ben gece uyumasına izin verip uyandırmıyordum sadece 1 kez mama veriyordum kilo alamadı gece doktor uyandırmamı söyledi sizde denerseniz belki yani hangi mama olursa gecede yedirirseniz iyi sonuç alabilirsiniz
yenianne119 deniz515_ bununla golden goat arasında kaldım bakalım. mama değişimi+ gece beslenmesi sıklığıyla çözerim umarım
yenianne119 kizannesi4 çocuk uyuyunca bende uyuyorum alarma dahi kalkamıyorum gece beslenmesi daha önemli diyolar aslında haklısınız