Kızlar İstanbul’da yaşıyorum, oğluşu oyun grubuna yazdırmayı düşünüyorum istediğim yerde arabayla 10 dk gösteriyor ,kısa mesefa falan diye götürmemezlik yapıyorlar mı, uygulama üzerinden çağırmayı düşünüyorum. Otobüs falan demeyin hiç bilmiyorum 3 yıldır buradayım daha otobüsü kullanarak hiçbir yere gitmedim hep araba ama arabada eşimde.