Ayy evet , su posta cevap yazarken dahi 4 tane reklam izlemek zorunda kaldım , bazen uygulamayı kullanamiyorum . Arka arkaya reklam çıkıp duruyor . Reklamlardan şikayetçi değilim ama uygulamayı kullanamaz duruma geldim o kadar çok çıkıyor ki . Bugün bende mail atmıştım bu sebeple belki bir sorun vardır , çözülür diye .