Oğlum kulak enfeksiyonu geçiriyor perşembeden beri cefffinex antibiyotik ve entoragermina probiyetik kullanıyoruz bu sabah kakasi normal renginde ama birazı kırmızı idi ödüm patladı doktora ulaşamıyorum acile gitmelimiyim internette bu antibiyotiğin yan etkisi olabilir diyor bilginiz varmi çok korkuyorum