Lazziya23 çocuk sevildiği yerde şımarır kötü bisey değil aslında yaptığı oyun sanıyor benimkide 3,5 yaşında kız çocuğu babama yapmadığı kalmaz ağzına ketcap sürer öpmeye çalışır, kafasına çatal batırmaya çalışır, babamın elini çekmeceye sıkıştırmaya çalışır, babam yürüdüğü yerde parkeye su döker düşürmeye çalışır, eline terlik alır kovalar daha neler 🤭😅 yapacakları şurda 2 3 sene sonra isteseniz de yapmayacak şuan en eğlenceli dönemleri