Kızlar selam , 21 aylık bebeğimi sütten ayırdım nerdeyse bir hafta oldu ama bir türlü emmek dışında destek kabul etmedi bende mecbur hamakta salladım üç gündür öyle uyuyor ama bu sefer de geveleri bağırıp uyanıyor bazen uykuya dönüyor bazen dönemiyor ne yapıcağımı şaşırdım başına gelen var mı uyku terörü denen şey mi bu acaba ?