reyrey1149 Bu ara polisiyeye sardım, Tess Gerritsen benim yeni keşfettiğim bir polisiye yazarı Cerrah ve Çırak kitaplarını çok beğenerek okudum. Yine son dönemde Freida Mcfadden’den üç kitap okudum sakın yalan söyleme ve D koğuşu çok beğenerek okuduğum kitapları oldu, üçüncü olarak kusursuz çocuk adlı kitabını okudum ama onu begenemedim, yazar ters köşe yapacağım diye zorlama bir kurgu ile bitirmiş, vasattı. Ara ara da Türk klasikleri okumaya çalışıyorum Hüseyin Rahmi’den Şık romanını dün bitirdim, bugün Adalet Ağaoğlu Fikrimin İnce Gülü’ne başlıyorum. Benim son dönemde okuyup beğendiğim yazarlar Ayfer Tunç ve Seray Şahiner. Ayfer tunç‘tan annemin uyurgezer geceleri ve Seray Şahiner’den Vatan Millet Samatya ile Antabus romanlarını inanılmaz beğenerek okudum, tavsiye ederim. Gece Yarısı Kütüphanesi’ni de geçen sene okumuştum beğendiğim bir kitap oldu o da ama aman aman bayılmadım ben. Özellikle sevdiğiniz keyif aldığınız bir tür varsa daha önerilerimi genişletebilirim, kitap okumayı kitaplardan konuşmayı tavsiye alıp vermeyi çok severim ben de 😋📚