Lilatmz Kızlar merhaba, ağustosta diyetisyene başladım. 65 kilodan 56ya düştüm. Şimdi tekrar 59-60 arası gidip geliyorum iştahım çok açıldı. Sizler kilo korumak için neler yapıyorsunuz? Diyetisyen ücretleri de fazla geliyor artık