Kızlar oğlum 26 aylık 1.5 yaşına kadar önüne koysam yerdi.bir anda kesildi herşey.şu an günlük hep aynı şeyleri yer.farklı birşey uzatıldığında eliyle iter ısrar bile edemem.bugğn bi videoya denk geldim ve otizmli olabilir mi diye düşünmeden edemedim.gö teması var,ismine tepkisi var,harfleri bilir sayıları bilir 20 ye kadar saymayı bile öğrendi.ama mesela merdiven inip çıkmayı çok sever,yürüyen merdiven görünce dayanamaz,düğün gibi bir kalabalık olınca asla girmez o alana.mesela sokağa çıkarınca çocuklarla oynamak yerine elini turup gezdirmemi ister.parka gidince sevinir oradaki çocuklara güler .kafam çok karışık özellikle bu yemek konusunda.bu tür sorun yaşan var mı