İki dizimdede merdiven inerken yokuş inerken veya çıkarken bir ağrı oluyor dizim boşluğa düşüyor ve gıcırdıyor gibi hissediyordum dr gittik kireçlenme olduğunu dizlerimin yaşlı dizi olduğunu kök hücre tedavisi yapılabilir onla da tam düzelmez ama ağrılar belli süre hafifler dedi çözümü yok fizik tedavi ile hafifler zayıflaman lazm birde dedi ameliyat son çare kıkırdak yeniden üreyen birşey değil 26 yaşındayım geçmişte birçok işte çalıştım şuan çalışmıyorum moralim çok bozuldu doğumdan sonrada kilo aldım 5 sene öncede kilo artışıyla ağrılarım vardı o zamanda gitmiştim başka bi dr oda bu yaşta nasıl böyle oldu diye söylenmişti ağlayarak eve gelmiştim işe başlayınca zayıflamıştım şimdi yine başladı ve zayıflayamıyorum iradem yok bu durumda olan tanıdığınız varmı kök hücre yaptırdımı yada yaptıran varmı nasıl oldu ağrılımı süreç aramızda dr fizyoterapist hemşire var mı yazarsa sevinirim