2,5 yaş (32 aylık) oğlum ve 10 aylık kızım var. Oğlum 2 sene boyunca gece saat başı uyandı memeden dahi kestim yine de devam etti. Doktor tavsiyesi üzerine baybay night uyku ilacını aldım fakat kıyamadım vermeye yine de dayandım 2 sene sonunda düzeldi uykusu. Şimdi de kızım doğduğundan itibaren gece saat başı uyanıyor :( ne yapıcam bilmiyorum oğlumda dayandım vermedim. Kullanan var mı aranızda baybay night ?