umaykusunannesii Huma_kus34 altından zarar olur mu? 2 sene önce 20bine bilezik aldım 2 gün önce 48e bozdurdum. Kar kardır
accountant Huma_kus34 şuan alım zamanı uzun vadeli düşünüyorsanız altın ne zaman yükselmedi ki yine yükselecek
Nikita Huma_kus34 bu ülkede ekonomi 15-20’yıl daha düzelmez. Altın alıp aldığınızı unutun. 3-5 senede bile katlarsınız.
Asyaveannesi04 Huma_kus34 geçen sene 70 bine aldığım bilezik 163 bin şuan altın uzun vadede hep karlıdır
uzun02 Huma_kus34 hiç zararda değil biz ev yaptırdık 2023 te eşimin annesi bize zorla ablasını para aldırdı altın olarak geri verin dedi dünyanın kıymati kopardım yine aldı 180 bin 11 tane cumuryet geldi şu anda 680 bin oldu altınlar bence kar
zezey19 uzun02 kaynananız tefeci mi yoksa kocanız fazla mı salak nakit olarak aldığı parayı neden altın olarak ödüyor ben mi yanlış anladım
cinartanem uzun02 o ne demek ya altın alırsan altın verirsin tl alıp altın vermek ne mana, altın düşse kabul edecek miydi acaba, ayrıca neye göre altınla ödeniyo anlamadım ben
Huma_kus34 uzun02 uhhh o ne oyle yaa Tokide cıkmadı bize morelim bozuldu nasıl ev sahıbı olucaz üc beş altında bırseyde olmuyo
uzun02 zezey19 doğru kv kızını düşünüyor eşimde annem başka kimse iyi bilmez kafasında sözde kv ve görümce namaz kılar haram yemezler sözde 😒
uzun02 cinartanem eşim aklıma girdi kv neymiş parsını boşa harcıcakmış eşime borc versinde altın olar geri alsın kv oğlunu değil eniştesini düşnüyoe
uzun02 Huma_kus34 bizi 2022 eveldik altınlarım vardı satık 900 bin tutu üstüne 1 miyon borc yaptık tek katlı ev yaptık bide bizim 1 tanede ayrı toki evimiz var eşim onu satcaktı izim vermedim
uzun02 seval868_ ne aynısı bence kardeşler acımaları yok hep eniştesi cebini düşüniyor bundan hastalanınca enişteleri baksın 😒
seval868_ uzun02 ay valla doğru borçları olmayan görümceme borçları var ben bakarım bebenize dedi bizim borcumuz var bakamam bebeğe yaşlandım artık dedi 😅 sırf arabaya birikim yapsınlar diye
uzun02 seval868_ kız eşimin görve gitti 1 sene gelmedi bana para veriyordu mahaş kartı bende diye kv ve görümce aralarında nedem kız kardeşine vermiyor da çeyize yardım etmiyorda oruspuya yediryor parları demişti o gündem beri nefret ediyorum 😒
seval868_ uzun02 ay tövbe o nasıl kelime ya bana o kadarını diyemezler. Eşinle konuşmayı denedin mi hiç durumları