Allah aşkına biz bunu 2 buçuk ayından beri yaşıyoruz bu çocuğa her güncelleme niye erken geliyor ya deli olucam artık resmen gözler sürekli etrafta sağımla besliyorum ay az içiyor bazen içmek istemiyor ağlıyor ,uyumuyor uykuya direniyor vallahi o dünyayı keşfediyor ben adımı sanımı unutmak üzereyim ya bu ne zaman geçer iştahsız oldu ya